Rumored Buzz on نمونه رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی

Wiki Article

همچنین خواهیم گفت که آیا این رژیم یک رژیم لاغری مناسب برای شما می باشد یا خیر. اگر فرصت کافی برای مطالعه این مقاله ندارید می توانید توضیحات کامل کارشناس تغذیه سیرا را درباره این رژیم غذایی بشنوید:

رژیم کتوژنیک یا رژیم کتو در ابتدا رژیمی درمانی برای برخی بیماری‌ها مانند صرع بود که به دلیل مزایای گسترد‌ه‌اش، امروزه به عنوان برنامه غذایی کاهش وزن سریع به کار می‌رود.

رژیم غذایی کتوژنیک هم ممکن است عوارض و مشکلات زیر را در افراد ایجاد کند. البته رژیم کتوژنیک برای بیشتر افراد سالم، بی‌خطر است اما تا زمانی که بدن به رژیم غذایی جدید عادت می‌کند، ممکن است عوارض اولیه داشته باشد.

حتی با بنزین، ماشین‌تان بهتر و سریع‌تر هم کار می‌کند. بدن ما نیز، شبیه به همین ماشین است.

رژیم کتو با پروتئین بالا: مناسب برای افرادی که فعالیت بدنی شدید دارند

طرفداران کتو معتقدند که این رژیم تاثیر مثبتی بر پوست دارد، چون با مصرف چربی‌های سالم و کاهش مصرف قند، التهاب و استرس اکسیداتیو کاهش می‌یابد و ظاهر پوست را هم بهبود می‌بخشد.

رژیم کتوژنیک می‌تواند علائم بیماری آلزایمر را کاهش دهد و روند پیشرفت این بیماری را آهسته کند.

 اگرچه تحقیقات بیشتری لازم است، اما یک مطالعه نشان داد رژیم کتو به بهبود علائم بیماری پارکینسون کمک می‌کند.

نمک، فلفل، پودر سیر، پاپریکا، زردچوبه، پودر کاری، پودر زنجبیل، دارچین و نعناع

پروتئین هم بخشی از لیست غذاهای برنامه کتوژنیک است اما معمولاً بین غذاهای پروتئینی بدون چربی و منابع پروتئینی سرشار از چربی اشباع شده مانند گوشت گاو و بیکن تمایز قائل نمی شود.

رژیم کتوژنیک یکی از رژیم‌های معروف برای لاغری است. در این رژیم غذایی، مصرف کربوهیدرات کاهش و مصرف چربی‌های سالم، افزایش پیدا می‌کند.

افرادی که این رژیم را انتخاب می‌کنند به طور میانگین تقریبا یک کیلوگرم بیشتر از افرادی که رژیم کم‌چرب دارند، وزن کم می‌کنند.

در رژیم کتوژنیک بخش زیادی از وعده‌های غذایی شما از چربی‌های سالم و پروتئین و بخش بسیار کمی از کربوهیدارت تشکیل شده است.

پس رژیم کتوژنیک لوکرب بهتر است چند بار اول که بعد از رژیم کتوژنیک کربوهیدرات مصرف می‌کنید، کالری هر وعده را بسنجید و به آن پایبند باشید.

Report this wiki page